miercuri, 17 octombrie 2012

Alaturi si... fara




Exista un timp in care calatoresc impreuna cu viata.
Doi prieteni ce stiu.  Drumul e unul singur pentru amandoi.
E timp de iubire.

Exista un timp in care calaresc viata.
O trag de frau, ii strig „Hoo„ si „Dii„.
Cateodata o mai biciuiesc,
Pentru ca eu vreau sa mergem pe drumul meu.
Dar viata se aseamana mai mult unui catar decat unui cal.
Asa ca merge pe drumul meu dar, cand vrea ea.
E timp de lupta.

Exista un alt timp in care calaresc viata fara bici si dii si hoo.
O las sa si aleaga singura drumul si sa ma poarte unde o vrea.
E timp de respiro. Timp de... nimic.

Exista un timp in care viata merge pe drumul ei,
Iar eu o iau pe drumul meu.
E timp de dincolo de moarte...

3 comentarii:

  1. Superba! Viata e a noastra insa uneori nu suntem capabili sa o controlam. Alte ori suntem niste despoti. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc. Adevarat. Povestea asta cu jocul mintii pare a nu se mai sfarsii niciodata.

      Ștergere